Zajištění záručního a pozáručního servisu
Způsob zajištění záručního a pozáručního servisu je zcela zásadním parametrem hlavně u rozměrově větších a těžších strojů a doporučujeme jej bedlivě sledovat. Řada zákazníků si totiž rozdíly před koupí neuvědomí a následně při případném problému se strojem, jsou překvapení.
Pokud daná značka má zajištěný servis u zákazníka doma, stačí v případě problému se strojem jen nahlásit reklamaci, servis se s vámi spojí a v případě závady vyžadující zásah technika přijede technik přímo k vám domů v předem domluveném termínu a stroj stroj opraví. Pro vás je tedy takový zásah s minimem starostí.
Naopak pokud daná značka/výrobce zajišťuje servis jen standardním způsobem, jak vyžaduje zákon, musíte při závadě stroj rozebrat, zabalit a připravit na svoz na servis dovozce dané značky, což je nepříjemné hlavně u větších a těžších strojů.
Vždy tedy zákazníkům doporučujeme vybírat hlavně větší a těžší trenažéry, jako rotopedy, eliptické trenažéry, běžecké pásy a podobně od značek, které mají zajištěný komfortní servis u zákazníka doma a bez starostí.
Oblíbené značky